Slevy

Příjmáme platby

platitipti
platitipti platitipti platitipti platitipti platitipti platitipti platitipti

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.


ČASTÉ DOTAZY

Je možné prohlédnout si zboží ještě před nákupem naživo?

Ano, zboží si můžete prohlédnout v Litomyšli nebo v Hradci Králové na našich kamenných podejnách. Část zboží prodáváme také na maloobchodních prodejnách potravin Kubík a.s.

Je možné zboží vrátit, pokud mi nebude vyhovovat?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od doručení. Zboží však musí být nepoužité, neponičené a zabalené v původním obalu.

Po dokončení objednávky mi nepřišel potvrzovací e-mail, zda jste objednávku přijali.

Po dokončení objednávky vám vždy přijde potvrzovací e-mail, že jsme objednávku přijali a pracujeme na jejím vyřízení.

Pokud jste jej neobrdrželi, důvodů může být několik:

1. Vaše e-mailová schránka může být zaplněna, proto nepřijímá nové e-maily, zkuste smazat ty staré.

2. Je možné, že vám informační e-mail spadl do složky s nevyžádanou poštou. Zkontrolujte, zda není označen jako spam.

3. V zadaném e-mailu mohl být překlep. Potvrzení objednávky tedy vůbec nedorazilo. Pro ověření nás kontaktujte na tel. čísle +420 461 619 010 nebo na e-mailové adrese info@kubiktextil.cz.

4. Objednávka nebyla správně dokončena. V případě nejasností nás kontaktujte na tel. čísle +420 461 619 010 nebo na e-mailové adrese info@kubiktextil.cz.

Chtěl/a bych v objednávce uplatnit slevový kód. Jak to udělat?

V košíku se vám zobrazí rekapitulace celého nákupu. Pod ní je okénko, do kterého můžete zadat slevový kód. Po jeho vepsání se vám odečte sleva od celkové částky nákupu.

Kdy mi přijde objednané zboží, když si dnes objednám?

Veškeré nabízené zboží máme skladem. Na zpracování objednávky pracujeme ještě v den objednání, pokud dorazí do 12:00. Pokud ji přijmeme později, zpracujeme ji následující pracovní den. Další pracovní den vám je zásilka doručována. O konkrétním čase jejího doručení vás informuje dopravce.

Zásilka přišla poškozená, co mám dělat?

Pokud je poškozený obal, máte právo zásilku otevřít a zkontrolovat. Pokud je zboží v pořádku, zásilku převezměte. Pokud však došlo i k poškození zboží, zásilku nepřebírejte, problém vyřeší dopravce přímo s naší společností jako reklamaci. Pokud váš zájem o zboží přetrvá, kontaktujte nás na tel. čísle +420 461 619 010 nebo na e-mailové adrese info@kubiktextil.cz.

Nenašli jste zde odpověď?

V případě, že jste výše nenašli odpověď na svoje dotazy, neváhejte nás kontaktovat na tel. čísle +420 461 619 010 nebo na e-mailové adrese info@kubiktextil.cz.